Kitapları nereden almalıyız?


Kişisel kütüphanemde bulunan bazı kitaplar.
Kişisel kütüphanemde bulunan bazı kitaplar.

Merhaba değerli kitap okurları. Kitaplarımı nereden alıyorum? Sizler nereden almalısınız? size bu konulardan bahsedicem.

1- Sahaflar:
 0 ve 2. el kitapları bulabileceğiniz yerler. Genellikle 2.el kitaplar mevcut. Nadiren'de olsa 0 kitaplar bulmak mümkün. Fiyat bakımından çok uygun. Özellikle öğrenciler,sık kitap okuyanlar için. Ama kitap alırken dikkat etmeniz lazım. Bazı kitaplar yırtık, sayfaları silinmiş, eksik sayfalı olabilir. 

2- İnternet siteleri:
Genellikle 0 kitap satan siteler mevcut. 2. el kitap satan sitelerde mevcut. Ancak internetten alırken bekleme süresini göz önünde bulundurmanız gerekiyor. Siparişler geç, eksik, yanlış gelebiliyor. Benim başıma sık gelen olay. Bazı sitelerde ücretsiz kargo , bazı sitelerde kitap aldıkça puanınız birikiyor ve bu puanlar ile ücretsiz kitap alabiliyorsunuz.

3- Sosyal paylaşım siteleri: 
Günümüzde oldukça aktif kullandığımız sosyal medya'dan kitap bulmak çok kolay aslında. Çekilişler, takaslar, hediyeler yolu ile kitap sahibi olabilirsiniz. Kitap paylaşımı yapan sayfaları takip etmek gerekiyor.

4- E-Kitap:
Hepimiz E-Kitap olayını duymuşuzdur. Dijital kitap'ta deniyor. E-Kitaplar ücretsizde olabilir paralıda olabiliyor. Çoğu sitede istediğiniz kitabı ücretsiz okuyabiliyorsunuz. Bana sorucak olursanız bir kitabı alıp okumak ile dijital ortamda okumak arasında yüzlerce fark var. Karar sizin.

5- Süper Marketler: 
Pek fazla dikkatimizi çekmese de çoğu süper markette kitap bölümleri bulunuyor. Bazı marketlerde kitap fiyatları uygun olsa da bazı marketlerde fiyatlar yüksek olabilir. Ben size A101, BİM gibi marketlerde'de kitap bulunacağını söylüyeyim. Denk düşerseniz uygun fiyatlı kitaplar bulabilirsiniz. 

6-Havaalanı/Otogar:
Hepimiz seyahat ediyoruz. Hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama çoğu havaalanı, otogarlar'da kitap satan insanlar mevcut. Genelde çok pahalı oluyorlar. Lakin ucuz'da olabiliyor. 

Arkadaşlar ben sürekli aynı yerden kitap almıyorum. Kitap nerede ucuz ise kaliteli ise oradan almaya özen gösteriyorum. Kitap okumanın çok düşük seviyelerde olduğu bu zamanlarda kitap okumanız dileğiyle.

Yorumlar